Lorem ipsum dolor amet, modus intellegebat duo dolorum graecis

Follow Us
  /  Zajęcia w przedszkolu Broniewskiego 28 Żoliborz

NASZĄ PRACĘ Z DZIEĆMI OPIERAMY NA PROGRAMIE NAUCZANIA, KTÓRY ŁĄCZY ZABAWĘ Z EDUKACJĄ. JEST ON DOSTOSOWANY DLA DZIECI DO 6 ROKU ŻYCIA.

Małe grupy dzieci mają na celu indywidualne podejście do każdego z naszych Maleństw co pozwala w odkrywaniu zainteresowań i talentów każdego z nich.

Zajęcia w naszym przedszkolu prowadzą nauczyciele, lektorzy, instruktorzy i trenerzy odpowiednio wykształceni i przygotowani do pracy z dziećmi w swojej dziedzinie.

Wycieczki dla naszych podopiecznych

ORGANIZUJEMY ROŻNEGO RODZAJU WYCIECZKI DLA NASZYCH PODOPIECZNYCH.

• zoo
• sale zabaw
• fabryka krówek
• fabryka bombek
• farma dyni

ZAJĘCIA KTÓRE PROWADZIMY W NASZYCH PRZEDSZKOLACH TO:

ZABAWY DYDAKTYCZNE I OGÓLNOROZWOJOWE

Polegają na rozwojów procesów poznawczych mowy, pamięci, myślenia, wyobraźni, spostrzeżeń. Uczą się wierszyków, śpiewaniu piosenek, oglądaniu ilustracji, nazywaniu przedmiotów, opowiadaniu bajek oraz poznawaniu zwierząt i roślin, dzięki czemu kształtuje się wiedza dziecka o otaczającym go świecie. Kształtują nawyki grzecznościowe podczas obcowania z dorosłymi i rówieśnikami – dzień dobry, do widzenia, proszę, przepraszam, dziękuję.

ZABAWA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM

Głównym założeniem zajęć jest wprowadzanie dzieci w świat języka angielskiego poprzez zabawę, taniec, grę na małych instrumentach perkusyjnych i śpiew. Dzieci osłuchują się z językiem oraz poznają proste słowa i zwroty angielskie za pomocą wierszyków, rymowanek, gier, zabaw i piosenek.

ZAJĘCIA PLASTYCZNO/ ARTYSTYCZNE

Pobudzają wyobraźnię i kreatywność maluchów oraz stanowią okazję do stymulowania rozwoju zdolności manualnych i usprawniania pracy małych rączek. Zajęcia te często są realizowane w formie warsztatów, podczas których dzieci korzystają z różnych technik plastycznych (plastelina, bibuła, farby, kredki, modelina, ścinki materiałów itp.), dostosowanych do ich umiejętności i wieku.
Podczas malowania, rysowania, lepienia i klejenia dzieci kształtują wyobraźnię i ćwiczą małą motorykę, która jest niezwykle ważna dla dalszych etapów ich prawidłowego rozwoju.

ZAJĘCIA GIMNASTYCZNE Z KOREKTYWĄ

Odgrywają kluczową rolę, gdyż ich wpływ na rozwój dzieci jest bardzo duży. Prowadzenie zajęć z zakresu gimnastyki ogólnorozwojowej z korektywą bardzo pozytywnie wpływa na rozwój dzieci.
Celem tych zajęć jest kształtowanie u dzieci nawyku prawidłowej postawy ciała. Eliminowanie wad postawy. Podniesienie sprawności fizycznej dziecka, kształtowanie prawidłowej postawy i koordynacji ruchowej. Gimnastyka uczy wyobrażenia o ruchu.

ZAJĘCIA RYTMICZNE

Głównym celem zajęć jest koordynacja zmysłów ruchu, wzroku, słuchu i dotyku. Rytmika w naszym przedszkolu sprawia, że dzieci zyskują umiejętność pracy w grupie, grają na prostych instrumentach muzycznych i mają kontakt z muzyką na żywo.Dziecko biorące regularnie udział w zajęciach rytmiki będzie wrażliwe na muzykę i ogólnie na sztukę, bardziej samodzielne, inteligentne.

ZAJĘCIA TANECZNE

Celem zajęć jest połączenie nauki podstaw tańca z zabawą, przez co kształtuje się u dzieci poczucie rytmu, równowagi i zwinności, a także koordynacja i wyobraźnia ruchowa. Zajęcia połączone są również z zabawami ruchowymi i rytmicznymi, do której włączone są podstawowe kroki popularnych
tańców. Taka forma zajęć idealnie przygotowuje malców do stopniowej nauki coraz trudniejszych kroków. Najważniejsze jest wyrobienie w dzieciach poczucia rytmu. Nauka choreografii przychodzi na późniejszych etapach. Uczymy przedszkolaków podstawowych kroków do takich tańców, jak:
balet
disco
taniec nowoczesny

ZAJĘCIA SPORTOWE

Aktywność fizyczna jest naturalną potrzebą dziecka w wieku przedszkolnym, przejawiającą się poprzez różnorodne formy ruchu. Stanowi istotny czynnik w jego rozwoju fizycznym. Wszechstronny, spontaniczny ruch jest najbardziej charakterystyczną cechą wczesnych faz rozwojowych. Dziecko w tym okresie, nabywa podstawowe umiejętności, stopniowo doskonali ruchy lokomocyjne oraz ruchy warunkujące wykonanie różnych czynności. Poprzez ruch poznaje siebie, drugą osobę, otoczenie, w którym żyje.